R.I.P

Skola idag som vanligt..
slutade tidigare då jag inte hade någon svenska eftersom jag redan gjort mitt tal :) gjorde äntligen klart dem förbenade frågorna på hisoria provet också :) sen var jag in å pratade med syv.

direkt efter skolan drattade jag till v-tuna där jag blev hämtad av Jenny  så åkte vi ut till lobban bobban :) jag lärde mig linda ben idag :) yeahh lindade alla fyra med vitt åhh så vackert :) hon var suuuuper taggad. helt crazy å hon gillade inte mina kon övningar när vi skulle böja å svänga hela tiden hon ville ju ut och rejsa på spåret.. men men de fick hon inte :):)  annars gick de rba lyckades få lite ökad galopp. !! men vafan jag lyckades att ha av stigläder med stigbygel från sadeln !! asså hur fan lyckas jag nästan samma sak som hände sist de är verkligen inte menat att jag ska rida henne..! fan eller så är de något djävla spöka som jävlas med mig!!!!!!!
sen sprang hon även omkring lös i stallet... faaan hon missade vart hon skulle gå in... mycket roligare att hällsa på alla andra hästar..!! eller ??
japp sen kom man hem å fick reda på att Pia har gått bort i cancer......
de va ju inget glatt besked om man säger så...

RIP Pia 28 Januari 2009.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: hihi, det var en hemlis :)



usch... jag hatar cancer.

2009-01-28 @ 21:46:20
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0