rubrik??

hatar å skriva rubriks texter...

aja idag va de skola iallafall (som om de inte brukar va de?? )

hade bara engelska där ajg stod över mitt tal och gör de på fred istället å sen matte,, vi hoppade över historian å svenskan eftersom de bara är eget arbete där.

Så jag tog bussen hem och kekade lunchen smask :) mamma hade gjort fruktsallad :)
sen bestämde jag mig för att åka till stallet skulle egentligen bara hjälpt jenny med andra saker men slutade med att jag red den galna bella :) hon va suuuper pigg i dag benen gick åt alla håll å kankter ) hah så himla söt.. sen när hon hade lugnat ner sig efter typ en timme så fick jenny hoppa upp :)
känner mig duktig jag åkte iväg och tränade medans mina klasskompisar åkte iväg å kekade pizza. :)
nu sitter jag med mitt svenska tal...
puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

åh önskar att jag också åt fruktsallad eller något! mummie liksom. :)



sv: ja vi passar massa ihop, båda är tjocka o söta^^

2009-01-21 @ 22:57:53
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Kimsi

Tack så mkt <3

2009-01-22 @ 21:27:33
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0