så jävfla arg"!

åhhh han har förstört min dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åhåhåhhååh så jävla pisst jag e på honom :@

idag skulle jag åka till stallet på styrelsemöte, klivet på 665 i vallentuna och tycker jag känner igen mannen som kliver ut...
de va micans pappa, hade ingen aning om att han körde buss å just den linjen jag har ändå åkt den ett par gånger.....
men jag va ensam passagerare så de va rätt najs satt längst fram tror aldrig jag tidigare har gjort de å hade en trevlig pratstund :)

styrelsemötet gick bra :)
nu ska jag bara försöka plugga vilket inte går bra.. ååååh jag är inte på humör
puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad hände, berätta, fattar ingenting!

2009-01-20 @ 08:52:09
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken idiot! Du hade ju berättat innan ju, hur kan han sänka då! Har du pratat igen med honom om det?

2009-01-20 @ 14:42:34
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0