Sjuk

åh fyfan den här dagen har varit rent helvetisk, tack vare att jag är sjuk :(
började med ljudmedia där vi skulle lyssna lite på de olika radioprogrammen och sen göra en intervju rätt chill :P
sen historia å klassråd :)
efter de så var planen att jag å parisen skulle redigera reportaget och sen visa robert... jag trodde jag skulle dö när saruw å maluw kom å sa at han hade gått hem :( åhhhh 

så nu innebär det att jag MÅSTE gå till skolan imorgon

åh jag e inte lite förkyld heller jag satte inte ens igång datan när jag kom hem då är jag SJUK
jag stupade direkt ner i sängen satte dock tid så jag sov inte mer än en h annars hade jag v'äll sovit bort hela kvällen.

nu sitter jag och plågar mig igenom svenskatalet. :( 

nä blir at sova tidigt med massa medicin.. tur jag hade lite lite lite kvar av öronmedicinen... för de är i örat och huvudet de gör suuuuper ont...


sjukliga pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0