tal tal tal

ja fyfan va många tal man ska hålla just nu det är ju helt sjuuuukt.

jag har faktiskt lyckats få ihop lite till engelskan men det krävdes att mamma satt brevid mig så jag inte började tänka på annat å glömma bort vad jag egentligen skulle göra, dokc är jag inte nöjd med det för fem öre men jag har iallafall gjort ett tal å de är jag grymt nöjd med med tanke på att engelska är inte mitt favorit ämne..  men iallafall har lyckats bli klar och skulle skriva ut tror ni vi har bläck i skrivare då elelr ?? nääääääääää såklart inte ... åhh min dag de känner jag de..

måste plugga på historian jag sköt ju fram den... not goood men kände att jag behövde de...

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0