träningsverk som faaaaaaaaaaaaaan

hah direkt efteer skolan dratta jag till stallet andra dagen i rad :) woho :)

men de gick faktiskt bra idag också vi travade över bommar å hej vad fort de gick :) hahaha XD
hha fast precis när jag satt upp och ridit i typ 10 min så gick stigbygeln sönder,,, hur faan kunde den göra de?? gunlög ägaren av stallet undrade också hon hade inte sett något sådant på 20 år :) haha jag är bara bäst :)
sen lyckades jag även få lobban att galoppera två hela varv haha faan vad jag är stolt :)
men aj så jag kommer ha träningsverk..  eller jag har redan de men kommer få ännu mer är ju ordinarie ridning imorgon okcså.....

nä nu sitter jag och skriver mitt svenska tal som går helt åt skogen..... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

nä är så grymt jävla trött.. blääää

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0