102 dalmatiner

dagen har varit full av stoj och lek då saga och kyra bor här den här helgen så vi har badat i deras barn pool och gjort andra saker också, åt även prinsess pasta :)

men nu på kvällen när de gick och la sig så kollade jag på tv blev 102 dalmatiner tror aldrig att jag har sett den förut, va ju lite i stuk med 101 dalmatiner, men som den djurälskare jag är och speciellt så tycker jag ju väldigt mycket om hundar så kollade klart filmen samtidigt som jag käkade WHITE maltesers dem e faktiskt också helt ok, har inte sett några sådana på fastlandet men dem lär väl komma hit snart.

nä nu är det dags för mig att sova speciellt med tanke på att valkyria vaknade 7,00 i morse och eftersom hon sover i mitt rum är det mig hon väcker först..
aja så e de ibland.

natt natt

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi jag kollade också på den (a)

2009-07-26 @ 11:32:05
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0