23&24 juli

tjenixen.

igår va jag inne i stan med mamma, pappa och moster vi var turister inne i sthlm :)
åkte båt runt kungsholmen, åkte häst och vagn, åkte djurgårdsfärjan och gick runt runt runt runt en massa, åkte från runslingan (där vi bor, buss hpl) kl 08,56 och va tillbaka 20,15 så verkligen en hel dag i stan.
men trevligt var det :) lärde sig lite nytt och sen fick jag Ben& jerry glass :):)

dock var ju dan inte lika lyckad med kollisionen melllan gotlandsfärjorna.... tur vi va hemma redan :P farmor som bor så hon ser hamnen sa att det var rätt mkt kaos och farfar som bor en bit bort hade åkt dit ner och sa att de va fullt kaos och hur mkt personer och bilar som helst.

idag så har jag kört till arninge och en hel del fram och tillbaka där och äver korsningar och in i rondell och så :P börjar kännas rätt så bra och säker nu, fast finns ju verkligen en hel del kvar att träna på och bli bättre på.

iallafall i arninge handlade jag wii :) har gått å typ tänkt på de hela tiden sen det kom ut men aldrig fått foten ur arslet men sen nu efter att jag spelade hos bror min bestämde jag mig för det så nu har jag också wii :):)
sen eftersom jag har namnsdag köpte vi bakelse också :):) lyx lyx :D

nä nu är det bäst att jag går och städar lite i gästrummet(där jag sover nu) för ikväll ska min lilla sötnos valkyria komma och sova hos mig :) ska sova med mig 2 nätter så de blir mysigt :)

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0