6 juli

de har hänt en hel del sitter vid våran gamla data ibland för att hänga me lite i vad som händer den andra har vi inte fixat ännu....
jag har iallafall jobbat lite då kom även tove å saruw å hälsade på mig lite och badade i poolen :) de va mys, sen har jag varit på landet i helgen eller åkt lite fram och tillbaka för åkte ut på tors men kom hem igen på fredag då de va kombinerade i stallet så åkte dit och kollade tävling och sen red vi dem även till betet så jävla mysigt :)

på lördagen va de lite mera jobb men fick åka därifrån tidigare än vad de va sagt från början så åkte ut till landet igen på kvällen. på söndagen upp tidigt och ut och fiska med båten :) blev dock ingen fångst :(
nu är jag åter hemma och har hänt lite me våran utbyggnad idag när vi kom hem va hela övervåningen (även gamla delen) bytt till nya 3 glas fönster :) så nu börjar de hända massor. fick även att jag skulle slita ut allt vid mitt fönster så imorgon ska dem tydligen byta det :)

dock är jag lite "ledsen" sitter och slipar bort mina naglar :( har gjort fyra stycken så sitter me fula naglar och dem snygga :P hade ju värsta planen inför min födelsedag dock blir den totalt förstörd eftersom jag tydligen ska opereras den 17 aug...

nu vet ni lite vad som händer i mitt liv
pussen

Kommentarer
Postat av: madde

neeej inte operation igen :( styrkekramar!

2009-07-06 @ 22:43:09
Postat av: Malin

Meen nej inte igeeeeeeen :(.. Du ska få massa bamsekramar! <3

2009-07-07 @ 15:39:02
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0