åskregn

de åskar lite och regnar så är väl lika bra att stänga av datorn snart.

måste bara säga att jag blev lite lycklig över maddie å malins kommentar jag blir glad när mina vänner lider med mig :)

idag har jag iallafall vart hos tandregleringen och fixat me tandställningen... så har duuuunder ont i tänderna nu.

men däremot var min mamma snäll och bjöd mig på Ben & jerry dem har öppnat värsta Ben & jerry glass affären på västerlångatan så alla B&J fan gå dit å käka lite glass :):)

sen vandrade vi runt lite i stan och handlade för mig blev de 3 pocket böcker, 3 par skor, nagelack (måste ju fixa till mina naglar som annars ser så tråkiga ut..), glitter eyliner, nagelfil, linne och kjol på MQ, å sen lite mera saker :)
nä jag kom hem hade ja även fått ett nytt fönster i rummet :) dock är de inte lika mysigt att gå in där när de ligger papper på golvet som ska skydda... oerhört snyggt :S

ajuste köpte faktiskt en ny skolalmanacka så nu ska jag bli ännu bättre på att hålla reda på allt :):)

kramizzzzzz

Kommentarer
Postat av: madde

bra att någon har koll som jag brukar säga :D

2009-07-07 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0