brum brum tut tut

ja jag vet att allt typ handlar om mig och körningen men är så glad att de gå bra :)
idag skulle vi handla lite vi glömde igår så då ville jag köra i stället för att cykla :P

men först åkte vi och tankade i okvista ( säkert ingen som vet var de ligger men men)
körde ända fram och intill pumpen har aldrig parkerat förut eller jo på tomten men då är det rätt stor yta men kom bra till här coh tankade även bilen har aldrig gjort det innan, men de gick bra kom iväg därifrån till kragsta där vi skulle handla :P lyckades även där få en riktigt snygg parkering :) jag väldigt happy sen iallafall så måste man ju komma därifrån vilket betyder att man måste backa.... jag har backat en gång tidigare och då va de på galoppen parkeringen = stor yta inget att köra in i, ingen annan bil i när heten. men här va de lite annorlunda parkering = trångt och andra bilar. sa till pappa att jag inte ville men han tyckte jag ändå skulle göra de fick kommentaren "hur har du tänkt skaffa körkort om du aldrig ska backa ska du be andra backa åt dig eller?"
den kommentaren gjorde att jag backade och de gick skiiiit bra sen bara full fart hem :) yeahh de e typ roligt att köra nu när det börjar gå bra :):) nu är det bara massa mängdträning och snart har jag körkortet :):):)

nä får nog ta och göra iording mig för snart kommer våra grannar över på lite mat i alla röran sen när datan fungerar ska jag lägga in massa bilder just nu sover jag i gästrummet å allt 'r typ inslängt där så de är värsta kaos å allt ska typ bort därifrån imorgon och även i de rum jag sitter i nu ska allt bort i då dem ska byta fönster i dessa rum..... hahaha inte roligt alls jag typ började garva när jag fick höra att allt ska bort i morgon för de kommer typ ta en vecka att tömma dem här rummen.....

tjingeling baconstring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0