Fuck you i drive BMW

tänkte vara lite aktiv på bloggen innan jag åker iväg igen.
dock blir det inga bilder eftersom jag sitter på slö datan..bilder får det bli sen.

väcktes iallafall i morse av massa bank nu känns det som byggarbetsplats när man sitter i ett rum och det bankas på tre andra ställen i huset...

sen iallafall skulle vi åka till vallentuna centrum och fixa lite blev att jag körde dit körde även hem därifrån :)
och när jag gick där på gången så såg jag en man med en tröja där det stor FUCK YOU I DRIVE BMW den tyckte jag va rätt najs :):)

sen kom mormor och morfar över en stund och vi körde hem dem kunde kört dit men tycker de e lite scary med folk i bilen räkte med att mamma satt i bilen när jag körde till vallentuna.
men iallafall så jag körde från täby centrum och hem :)

på em kom valkyria och saga hit så jag och valkyria var duktiga och grävde en massa :P
sen kom deras far och kom på att han hade ett kamera minne vi kunde få köpa av honom som inte funkade på deras så då blev de att jag körde hem honom så han kunde hämta det och sen lite sightseeing i krokarna i vallentuna :)

så blev en hel del körande idag :) och senast jag körde var en månad sen då jag körde till Rimbo.
måste ta tag i körandet mer nu så jag kan ha mitt körkort snart :)
nackdelen med att ha körkort är väl att man kommer få bli taxi till folk....

btw idag satte vi upp stängsel runt vårat trädgårdsland så ser ut som värsta hästhagen :P
sitter där av olika anledningar :P yeahh mysigt å gå in i de el stängslet :D eller kankse inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0