häst och pool :)

igår va jag duktig eller iallafall enligt mig :)
vi va och handlade på martin ohlsson som ligger typ vid universitet eller en bit in där men iallafall, ville inte köra dit då man kör på motorväg rätt mkt och rätt så stora vägar.
men sen när vi skulle hem så körde jag iallafall :P och de gick suuper bra :P sen vare arninge leden också men den räknas inte som de även om de är 90 där och de va 90 på motorvägen så va de ändå annan känsla att köra på motorväg :) dock en sak jag hatar i trafiken är folk som inte kan använda sin blinkers för att visa vart dem ska....grrrrrrr

Idag så gick jag upp rätt tidigt för att ta bussen ut till angarn, riktigt trevligt att träffa min vän Jenny som jag inte sett sen typ skolavslutningen, sen kom även hanna som hon höll lektion för såde va trevligt fotade lite innan kameran dog.... :(
and my man annika kom också :P
så riktigt najs men sällskap och som slutade med att jag och jenny badade i poolen typ i 1 1/2h medans annika låg brevid och sov :P

fick även kolla på jenny när hon red lektion, riktigt sugen e jag på att rida nu :( usch måste verkligen hitta nån som vill ha lite ridhjälp. klarar inte av att bara rida en gång i veckan speciellt nu när vi inte har någon idrott heller jag måste göra något annars kommer jag bli knäpp, mamma och pappa e ju inte speciellt taggade på att jag vill börja boxas så får väl skaffa gymkort eller nåt sånt kankse, men men de får jag väl se hur de bli  me allt...

kramizzzz


Kommentarer
Postat av: YourOwnGossipGirl

Gillar du Gossip Girl? Då är det här den rätta bloggen för just dig :)

Kika in min blogg så får du läsa massvis med skvaller och mycket annat om dom heta GG-stjärnorna!

XOXO YourOwnGossipGirl

2009-08-02 @ 10:32:54
URL: http://yourowngossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0