söndag

blev väckt tidigt i morse men lyckades få henne att sova en stund till och sen leka lite me legot så jag fick sova lite till :)

dagen har rullat på som gårdagen med bad i bassängen för tjejorna och njuta av solen :)

sen iallafall på em så kollade jag och valkyria på barnkanalen då hon skulle ta de lungt och vila lite.
kollade på massa nytt för mig och sen lite gammalt, de visade även den vita stenen och jag tyckte jag kände igen en av deltagarna och jag hade rätt de va en av lärarna på Teg.

sen fick jag även en tröja av tobbe& izza då de har varit på mantorp i helgen och kollat bilar fick tröjan där det såklart står

FUCK YOU I DRIVE A BMW !!!!

najjjs:)

nä dags att städa rummet nu då byggarna kommer igen imorgon.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha vilken lärare?jag älskade vita stenen när jag var liten, men minns det knappt :S :/

2009-07-26 @ 23:36:19
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Izza

Of corse så fick du en tröja =) Hur går det med min dh-box då ;) // Izza

2009-07-27 @ 11:29:40
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0