10 Juni

Dag ett på sommarlovet börjae me regn... jag väcktes att en jävla massa bankande på utbyggnaden... VILKET SOMMARLOV!!!!

sen va de bara ut i regnet till busset för att åka till danderyds öronläkare..
fick order från pappa att jag skulle vara trevlig!!! NEJ jag brukar kanske inte alltid vara de men jag HATAR sjukhus å har varit där miljoner gånger nu å de blir inte bra.. sen borde hon ha vant sig nu så jävla många gånger jag träffat henne att jag e otrevlig... men idag va jag trevlig :)

först undra hon va jag gjorde där för hon trodde jag skulle oppereras men står tydligen fortfarande på väntelistan å dom stänger vid midsommar så jag KANSKE kunde få en operation den veckan... men jag kan liksom inte då...

så jag ska oppereras i Augusti. hoppas de blir innan min födelsedag har ingen lust å betala för de ....

så så rolig har min dag varit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0