9 juni

ja de e en dag försent jag vet.

iallafall de va skolavslutning på morgonen så de va bara att traska till täby park i regnet.
satt där inne i typ 1 ½ h me utdelning å bla bla... sen iallafall tyckte dem att vi skullle sjunga blomstertid nu kommer... å att alla skulle ställa sig upp men jag hade ju dagen tilll ära ett par skor med10 cm hög klack och jag är ju rätt lång i vanliga fall så kände att jag syntes för mkt så jag halv satt medans alla andra stod :):)

sen ner till klass rumet där allan priserna delades ut och även presenter till allan.
hem och då va mamma iväg å handla lite kommer hem å de e sol så vi äter ute :)
Mamma hade köpt en bakelse för att fira att jag slutat brukar alltid få typ jordbuggstårta eller nå sånt men iår blev de bakelse :)

kom på lite sent att jag skulle ta bild :):)


sen fick jag även rallybrudar å pengar till kamera :D

sen är det ju så att min lilla prinsessa fyller 3 år den 9 Juni och hon hade beställt en Tes tårta, dock visste ingen av oss va en tes tårta va så jag frågade henne och beskrivningen var den ska vara rund,rosa och stå på ett bord AHA en sån tårta :D haha.
Men snäll som jag e så bakade jag tårtor till henne å hon äter ju inte grädde å marsipan är skal så hon är ju rätt kräsen att baka till men något som hon älskar är ju FRUKT.


så de blev en rund tårta me Rosa vaniljkräm och MASSA frukt :):)


rosa shortsen hon fick av mig åkte på direkt :) och sen prova hoppRÄPET.

Älskade bror me Saga


GRATTIS ÄLSKADE VALKYRIA :)



EN sak är säker att jag hatar såna här... bror min jävlades lite genom att sätta på den när jag inte såg å sen när jag stod brevid den började den röra på sig och prata.... snacka om att jag flög en bit därifrån,, samtidigt som bror hade skit kul å garvade som bara den..... jag vill aldrig mer se en sån där!!! dem e läskiga (eller så kanske jag är väldigt lättskrämd....)

Måste bara lägga upp bild på mina naglar :):):)

JAG bara älskar att jag har en döskalle på min ena nagel :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0