Jag e lycklig :D

ja jag e lycklig ja jag e lycklig :D:D

ledig idag va dock inte bästa vädret men men fick lite fixat :D

underbar lektion i stallet :D
red temporitt med lite hinder ute i skogen å jag hade min älskling fyfan jag verkligen älskar den hästen skulle lätt kunna köpa honom har inte hoppat sen jag åkte av men me honom är allt så underbart :D är verkligen som i en saga :)
sen red jag me Jennuw så de va trevligt :D:D

hahah älskar tävlingen när vi skulle sätta ihop ett träns på tid jag trodde jag hade gjort helt rätt men ändå hade jag lyckats satt lite fel... sorry jeenuw..

sen iallafall körde jag hem från stallet :D yeahhh blev dock omkörd av andra jenny men men hon brukar köra omkörningar så de va väl lugnt :D
däremot är jag stolt att jag lyckades hela vägen me tanke på att jag innnan har kört i 30 i industriområde me start stopp hel tin nu körde jag i 85 :D:D yeahhh :D ffaaan i höst ska jag ha körkort :D:D

pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0