Nationaldag å strömsan

igår va de nationaldag yeahh å va de firades eller inte..
firade de genom att putsa alla vinter stövlar å packa ner dem i lådor sen plocka fram vårskorna :)
städa rummet ordentligt å städa lite mera på "min" undervåning.
sen överraskade mamma me bakelse eftersom de oftast e jag som brukar baka så snodde hon ihopp en sverige bakelse :D

djurhörnan i min soffa..

ohhh lite läskigt...

idag var de iallafall upp tidigt åkte me lite folk från stallet till tävlingarna på strömsholm :D
va riktigt trevligt å suuuper skoj å se vilka jävla ytor å förutsättningar dem har där så himla fint de va lite lättt avundsjuk måste ja ju säga... å så himla snygga hästar :D dreggel dreggel ge mig dem :D


annika som efter dagen blev min man :D:D:D hihih  så otroligt snygg i mina brills :D:D

hahah matilda hade nån slags frisör salong me jenny :)

men trevlig dag va de :D kanske berodde på sällskapet :D

sen körde jag till rimbo :) yeahh haha har faktiskt en anledning till varför vi åkte till rimbo inte direkt att jag bara åker dit helt random... nä sen körde jag även därifrån hem :D yeahh as taggad på att köra mera så jag snart kan skaffa körkort :DD:D:D:D:

nä nu har den här långa dagen satt spår i min kropp och de är nog dags att besöka sängen :D

Kommentarer
Postat av: Annika

seriöst ägde ;] måste skaffa ringar med! :D And all de pics gimme gimme :D

2009-06-08 @ 00:09:17
Postat av: Mia

Vilken härlig bakelse!! Kramar från oss!

2009-06-08 @ 21:58:55
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0