seeg

hah ännu mera klagomål från bror min att jag inte har uppdaterat men de har blivit dagen efter uppdateringar.

så börjar väl med i tisdags då jag åkte in till galoppen efter skolan.
va stor löp på galoppen så de va rätt mycket folk.
träckte en arab vilket var första gången hinner inte mer än ut till ledvolten innna den slänger med huvudet och nockar till mig som faan i ansiktet snacka om att de gjorde jävligt ont!!!! efter de höll jag mig lite längre ifrån huvudet å va typ as lack på hästen :D:D
sen kom jockeyn och hoppade upp då höll den på å galopperade och studsade en massa å jävlades som bara den, tur att jag fick lite hjälp av en som va me hästen upp annars vetefan hur de hade slutat kul att alla andra liksom skrittade å så.. dokc stegrade sig den framför oss precis innan den skullle ut på banan mindre roligt.. dock gick de bra.
sen gick starten hästen hamnade sist då den satte sig i boxarna å starten släppte innan den hann resa på sig.
men precis sista 400 så knappade hästen in många på upploppet och slutade fyra :´D de va duktigt av den :D

fick iallafall lite money så de va najs åkte hem och käkade middag med mammi:D

idag så sov jag lite längre käkade frukost och hoppade in i duschen sen åkte jag till skolan :D
de va ju nämligen så att teg sprang ut idag :):)
man både längtar och känner sorg.
kollade upp att den 2 JUNI 2010 då äre min tur att stå på den där trappen och sjunga.


Kommentarer
Postat av: sara

hum... vet inte om det bara är jag och mina ögon... eller är det svårt att läsa när texten är rosa mot svart bakgrund? dåligt val av mig :P

2009-06-07 @ 21:47:17
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0