Till student 2009

Idag var det ännu ett utsläpp kl 13,00 nämligen tibble.
mötte malin å saruw där eller han typ bara säga hej innan jakten på en skylt började.
Letade efter den här filuren.


Älskar chauffören till hennes flak (hon hade eget) han gick me paraply över mitt huvud å lekte värsta kol me solbrillor (i regn) keps, hörsnäcka i ena örat å paraply som värsta säkerhetsvakten :D:D hahah så ska de va :):)

Älskar att de står övningskör på traktorn :D:D

så jävla synd att ´jag hade fått ett tandläkarbesök idag för annars hade jag fått åka flak.... men men va lite sent att ringa och boka om då.

men slutade iallafall i lycka :D


JAG HITTADE ÄNTLIGEN MINA PILOT MED SPEGELGLAS KUNDE BARA INTE GÅ FÖRBI DEM UTAN ATT KÖPA SÅKLART :D:D:D jaaaaaa LYCKA :):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0