100= kokar??

asså jag undrar ibladn hur bussförare får sitt körkort...vissa kör som svin å vissa ja typ imorse...
kommer två buss hpl innan jag ska gå av.  då börjar bussen typ tjuta men bussen kör vidare till en hpl innan jag ska gå av där han pratar genom radion (satt långt fram så hörde allt :))
men iallafall så pratade han å frågade ifall kan skulle köra vidare men han på radion svarade att om motorn kokade skulle han stå still,,,, men vadå ska jag inte köra vidare ska jag bara stå här (busschaufför) ja om motorn är uppe i 100 grader ska du stå still där å vänta på att buss garaget kör ut en ny buss (radionsnybben) men varför kan jag inte köra vidare? (bc) för om motorn kokar kan den skära (rs) hallå fattar han inget de e vell klart som faaaan att han inte ska köra vidare om motorn koka,,, de vet ju t.o.m JAG å jag har INTE körkort.
så han öppna ba dörrarna utan att berätta för dem längre bak att de skulle kliva av så de blev ju lite förvånade när alla där fram bara klev ur.. som tur kunde jag ju gå till skolan.

hade typ suuuuuper underbar lektion på ljudtekniken va både roligt å lärorik ::):)
typ den bästa hittills :):)

ssen va jag duktig å åkte å simmade en timme :):)

nu sitter jag och skriver på msn å fixar grejs..

dock är de lite jobbigt pratar me massa på msn, inte för att bah wow jag har massa kontakter de va inte så utan mer att på msn har man mer slang ord förkortningar inte ren svenska sen sitter jag även å skriver klart min svenska novell å där ska de ju va mer formell svenska så de gäller verkligen att ställa om så de inte blir en masa talspråk i novellen som man använder på msn :):)

men men får läsa igenom den imorgon innan jag öppnar msn :P

puss puss sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, typ i Corn-flakes paket kan man tro att de fått sina körkort!!

2009-03-10 @ 10:36:30
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0