Allergi!!!!!!!!!!!!!!!

jag verkligen hatar allergi
idag har jag känt mig tung å slö å helt död.
lyckades iallafall ta mig iväg till simhallen,,, va seriös men ibland orkade jag inte så simmade bara med armar eller bara med ben å sen ibland grodhopp haha fan va kul vi hade :P

sen när jag kommer hem säger jag till mamma jag håller nog på att bli sjuk för de är liksom precis såhär jag känner mig då... men mamma berätta att pollen har tydligen börjat slå ut...JAG ORKA INTE!!!!!!!!! vafan kan inte dem där jävla fröna hålla sig i sina kapslar å inte slå ut så jag slipper gå å va helt död i tre mån eller nåt sånt.
så nu är de dags att börja käka allergi piller har tagit mitt första idag. å de börjar ju typ inte verka förräns om några dar :(

men de är najs imorgon får jag sovmorgon fast jag egentligen inte får de...
mitt personporträtt blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig men mitt i paniken så finns de en underbar människa vid namn Mervi som självklart ställer upp :) TACK :)

så om inget händer så kommer hon komma hit imorgon så jag kan få göra min intervju :) yeahhh

så imorgon kommer jag som sagt umgås med Mervi å sen åker jag till skolan för att ha historia innan jag åker hem igen :) de blir en najs dag :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, inte alla blir ju odelat glada när våren börjar komma!! Har du ingen bra medicin som hjälper någotsånär?

2009-03-05 @ 12:26:47
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0