Barkarby hela dagen

japp vi åkte imorse vid typ 12 till ikea för att kolla kök vi ska ju bygga ut köket.
va på ikea ett antal timmar sen va vi även i de affärerna runt där.
jag handlade lite på ikea sen åkte vi till rusta så jag äntligen fick min Gymboll :)
sen till typ home eller va den heter å kolla ännu mera kök hittade mkt snyggare än ikea köken..
så efter en stund i den affären å massa andra så skulle vi åka hem men då ville mina föräldrar ändå in till cervera,, men jga ville inte dit bestämde mig för att gå till stadium å köpa ett nytt hopprep jag har letat efter mitt andra hela sportlovet i alla möjligt rum å lådor men verkligen inte hittat de så nu bestämde jag mig för att de fick bli ett nytt.. sen efter 6h i barkarby kom vi äntligen hem :P
va duktig å gick ut å hoppade en stund å nu sitter jag på bollen framför datan å sen framför tv när jag kollar på beck :P
så lite duktig har jag varit idag :)

typ såhär ser bollen ut.

längtar dock inte så mkt tillbaka till skolan å all stress...har mkt kvar att göra :(:(
blivit duktig på att skjuta allt framför mig :(:(

puss


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill också ha en boll!

2009-03-02 @ 15:08:07
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0