läkarbesök :(

idag va de egentligen sovmorgon då vi inte hade någon engelska dock fick jag bara en kvart längre sovmorgon då jag skulle iväg till doktorn på morgonen....

jag hatar verkligen läkar besök... massa skit me örat gjorde hörselprov(för typ hundrade gången) sen fikc jag träffa läkare oxå,,, hon sa att ja ska gå på dunder kur nu till skärtorsdagen då jag ska dig igen för att se hur de har gått.....
kulkul de kommer innnebära att jag MÅSTE ta medicin i SKOLAN..... åh  jag vill inte de,,, :( :( :`( blääää för de här.
så tre gånger per dag ska jag ta salva ....

sen så lär de troligtvis dags att sövas IGEN (jag som har värsta skräcken att bli sövd) för att de ska ta ut de jävla röret å vänta ett tag å sen typ sätta in ett nytt ????????

jag klarar inte av de här längre jag HATAR SJUKHUS JAG HATAR SJUKHUS !!!!!!!!

å så kommer läkaren me kommentaren du kommer ju kunna bli öronläkare efter allt de här. NEJ NEJ NEJ aldrig i mitt liv att jag sätter mina fötter frivilligt på ett sjukhus.

nä nu ska jag dricka te

puss på er från ett öra som just nu smäller å typ e SUUPER jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0