leeedig :)

igår vare som sagt cp dag spelade in PA gick bra.
sen njuta av solen.
idag gjorde vi så vi slapp lektioner hemm arbete fick vi..... njaa de vart ju mkt gjort på de lr???
men jag har faktiskt vart duktig och börjat läsa på lite smått till rättskunskapen, sen har jag även bakat till namnkalasse och gjort en hel del andra saker så känner mig duktig :)

men shit pomfrit va de blåste idag....
åkte till stallet i värsta blåsten..
kliver av å där på ängen äre helt fullt med gäss å fyfan va dem lät.....

red passet å sen när vi var klara och skulle gå ut hej kom å hjälp mig vilken jävla snö storm de va.... blåste som bara den såg verkligen inget... när jag sen red ner lobban till västergårn shit säger jag bah de snöade ju ännu mer då... jag som trodde de va vår satt av å liksom fixade till henne kan ju inte ha tat mer än typ 10 min när vi kommer ut är hovspåren borta så mkt snöade de....

nä vi sen åkte hem på de öppna fälten kan jag säga att vi såg inte direkt mkt är ju himla tur att vi kom hem överhuvudtaget..

å sen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MAGNUS Å ANNIKA vann LETS DANCE yeahhhhhhhhhhhhhh jag ville de med tanke på hans stora kroppsmassa å liksom han är ju inte direkt tänkt som dansare så tycker jag han har utvecklats mest  :)
jag tycker lätt att han verkligen förtjänar sin vinnar plats och glas skon :):)


GRATTIS TIILL HONOM :)

nu ska jag ta de lite lungt och bara slappa :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: mjo... men om du skulle ha kommit och hade varnat om jordnötter så har jag svårt att tro att tove skulle köpt det i alla fall :P varför följde du inte med på middag i stan? :/

2009-03-28 @ 15:10:52
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sara

sv: aha okej, så synd då :/

2009-03-28 @ 15:25:39
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0