lusten??

har inte riktigt haft bloggsug den här helgen.. elle ja de va ju ett tag sen jag bloggade senast.

i lördags iallafall va vi i nacka centrum jag,mamma å moster :) va mysigt.
dock hade jag träningsverk i låren efter ridningen å gympan.

idag så var jag på träningsprommis med hundarna de va mysigt har saknat de lite gick dit så de va skönt att få röra på benen efter de släppte typ träningsverken :):):)

sen när jag kom hem väntade bror på mig med sina två döttrar :P vi hade bestämt att dem skulle komma ett (eller att jag skulle vara hemma ett så då kunde dem komma), kvart över ett kom jag hem tack vare att jag fick skjuts :):) av underbara mervi :)
såklart kunde bror inte öppna å gå in även fast han har nyckel ibland e han riktigt liten :P:P
sen fick iallafall kyra välja vilken av dörrarna vi skulle gå in igenom (vi har tre olika eller ja fyra om man ska räkna båda garage dörrarna)

sen hade jag (vi) tråkigt så körde styrketräning med barnen jag lyfte kyra upp över mig själv 10 *2 å hon väger iallafall typ 15kg bror som är starkare tog lilla saga :) de va bra fördelning eller ?? fast jag fick ju träna musklerna mer :):)

de va min oerhört intresanta helg..


Min älskade Valkyria :) ♥


Saga sitter i knät på sin far å mamma i bakgrunden.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga bilder! Hon är ju för skön lilla V, en liten teater-apa minsann!!

2009-03-10 @ 10:35:33
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0