Maria bebådelsedag

tror de heter så?? även kallad våffeldagen :)

dagarna rullar på med skolan.
har kommit in i en period när jag är helt slut och sover inge bra på nätterna vilket resulterar i att jag somnar en timme när jag kommer hem vilket är riktigt dåligt :(:( vill vara pigg när jag kommer hem :)

vi har tagit vårat nya scheam de känns som om de kan funka kommer bara ha 3 gympa lektioner innan sommarlovet å sen på hela skoltiden :):) så de överlever vi nog.
sen har vi ju barea två lektioner på fredagar varav vi den här veckan slipper den första eler ja vi ska läsa å då vill man ju inte åka till skolan för en lektion så vi fick hemma arbete på den oxå :):):

imorogn är de CP dag :) eller checkpoint vilket innebär att man är "ledig" eller tar igen skolarbete vi har fått en uppg som vi måste göra på den dagen de är att spela in en kör så 11 är jag å saruw i skolan och spelar in kören (fett happy att vi hamna tsm de va ju lottning) de tar typ en timme sen är de helg :):) JAAAAAAAAAAAAAAA de kan behövas eftersom jag har två lektioner på måndag varav båda innebär prov å sen prov tisdag morgon. de e mysigt 3 prov så dem här dagarna innan behövs sen är jag ju fullbokad i helgen .... så när ska jag hinna plugga..... tack för att vi fick ledigt :)

idag träffade jag mam å pap i centrum vi köpte presenter till saga som har namkalas på söndag :) sen åkte vi vidare till arninge till noblessa för de skulle rita upp vårat kök och ge oss offert på hur mkt de kommer kosta... de blev verkligen as snyggt :) får se om vi väljer de eller ett annat företag som också ska rita upp så vi får kolla på de...

nä jag har ju inte fått sova min timme under dagen så jag är helt slut..

så nu blire sängen som får vara mitt sällskap :)
godnatt


(skrev de här men de visades tydligen inte....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0