Personporträtt

åh de va skönt å få lite svomorgon imorse dock blev de inte mer än 30 min men ändå de är najs :)
sen kom då Mervi och jag gjorde min intervju :) länge sen man träffa henne nu så de va trevligt :)
saknar verkligen söndagspromenaderna kanske skulle ta och åka på nån sån...
kanske kan sno skjuts av nån :P e ju så oerhört långt att gå från centrum till kvarnis :P:P:P
de vore iallafall skoj får se hur jag gör :P

sen åkte jag iallafall till skolan träffa lite klass kompisar sen historia lektion där vi  hade "prov" gick igenom va vi typ skulle skriva ner :) de va riktigt najs :) sen va de lite mer seriösa provet efter men eftersom jag inte mår så bra med huvudverk å faan vet allt så åkte jag hem.

gick å la mig å sov direkt :) de va skönt dock mår jag inte så mycket bättra för de :(

tanka över bilder från nya kameran idag iallafall :P



lite bildern från när jag hade varit å blivit sminkad typ ögon å mun.

nu ska jag sova
godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia

coola bilder!! Härlig färg på din blus, den passar dig jättebra!

2009-03-05 @ 12:25:37
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0