plugg

yes yes igår vare plugg engelska läsning fast vi va några som bad läraren läsa texten högt de va riktigt skönt å bara få sitta å lyssna å inte läsa själv :):)
sen har jag fixat så jag får sitta i ett eget rum när vi har nationella lyssning i engelska eftersom jag inte hör tillräckligt bra för att kunna sitta i ett klassrum med folk som typ praslar å så för då hör jag verkligen nada å när jag tycker engelskan är svår redan innan så kände jag att jag verkligen behöver ha lungt runt omkring.

igår vare ridning våran vanliga lärare kom inte så vi hade en annan som dock inte är väldigt possetiv bland vissa elever bland annat mig... (jag e ju som jag e oxå, säger va jag tycker om allt)
sen va ja ju inte på bästa humöret efter gympa lektionen av vissa anledningar....(börjar bli trött på att ha gympa med vissa i klassen´, inga namn nämnda..)

men tänkte sist fick jag ju höra att jag var uppkäftig å bla bla bla...
så nu tänkte jag att jag skulle va trevlig å så.
fick hästar utdelade jag fick min lilla älskling så de gjorde inget ;D;D;D
gick riktigt bra fick bara beröm hela tiden. dock tycker jag inte riktigt om hur hon lär ut.. men hon gav mig ingen kritik så därför kände jag inte att jag hade lust å be henne förklara eftersom jag förstod precis va vi skulle göra å gkorde de rätt :):):) så de blev ändå en bra lektion.
sen fick pappa prova på underbara dexter på sin lektion å han tyckte oxå om honom :P tur at vi inte rider i samma grupp för nu är de rätt många som slåss om honom :P

idag blire planering inför maskerad hoppningen å fix samtidigt som jag ska försöka plugga.
bror är här med saga. vet inte om kyra å izza kommer sen,

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0