Schema byte!!!!!!

JAG E LACK

skriver så hela datan me skärm skakar.
fick reda på att S1B bytt sitt schema å så att de hade gympa på våran tid tänkte ofta vi kan inte ha gympa me dem så kolla vårat å ser då att de är omgjort!!!!!!!!!!!!
vart e våran sovmorgon??? vart e gympan sista lektion??????

nu har vi gympa på morgonen så då ska man gå å va äcklig hela jävla dan,, man ska duscha i äckelduscharna vilket innebär kööööööö å då kommer vi komma försent till lektionen efter då de bara är 30 min emellan å den läraren ger typ alltid frånvaro för minsta lilla minut!!!!!!
jag vill ha gympa på sista lektion så ere bara.
sen äre ju klass efter som har gympa så de innebär massa folk i lilla omklädningsrummet

å varför i helvete har vi inte fått reda på att de ska ändra vårt schema??????????

de enda possetiva e att vi slutar 11,20 på fredagar men jag vill fortfarande heller sluta 13,35 å få gympa som sista å ha sovmoron på tors.

jag e riktigt lack...
bäst att alla i S1B aktar sig imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha de bästa e att jag har fått alla andra å lacka ur oxå alla förutom malin som tycker allt e underbart............

Kommentarer
Postat av: Tove

haha JAA; fedt med damp!

2009-03-22 @ 22:54:36
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sara

asså, Calle har ju sagt massa gånger att det ska bytas :P haha!



Men tycker det är lite illa att dom ska få ändra på vårt schema när det äntligen funkar så bra. Varför ska dom och varför får dom ändra liksom? Hur seg är man inte på en skala på morgonen när man kommer till idrotten och inte för att tala om när man går därifrån!!! Plus det där med duscharna, kö och elever efter. PALLA!!! Snack med Calle? JATACK!!!

2009-03-23 @ 00:08:13
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0