snö kaos... vill vi ha mer ???

imorse väcktes jag av att mamma stod å skrek (som vanligt för att få liv i mig) å sen drog jag upp rullgardinen å va i helvete de va ju alldeles vitt där ute.... de va ju mkt...

mam å pap skulle till banken på morgonen för att fixa inför utbyggnaden så jag fick skjuts till skolan :P åhh de va ju rätt da om man säger så de va typ helt kaos, på radion rabblade de upp hur mkt krockar å sånt som helst..
sen har de snöat hela dagen..

när jag kom hem va de bara att sätta igång att skotta tänkte hoppa hopprep men efter att ha skottat 1 dm hög snö i kramsnö form = väldigt tung snö!!!!! i en HEL JÄVLA TIMME!!!!!!!! va jag rätt så slut så blev inge hopprep för min del ställde mig å lagade middag istället.

GE MIG VÅÅÅR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill ut å schteka i soolen.

puss

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 14:24:50
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0