Brum brum känguru

igår va det nationella eng b. så nu är de gjort ocskå gick väl kankse inte så bra me hörövningen ....men men nu ere gjort iallafall.

sen vare stallet på kvällen... hmm ja de gick väl också sådär... fick en häst jag inte gillar..men men så blire ibland. man får göra de bästa av saken.
sen blev jag typ själv i stallet.......

idag gick jag upp rätt tidigt :)
så har redan hunnit med och vart ute och övningskört :):) gick helt ok för att inte ha kört sen  sensommar/höst lite känguru blev de ju men inte så många stannade startade stannade startade massor :D å även i lite backe :) yeah nu äre bara å komma igång så jag kan ut å köra mer sträckor på vägarna.
bli nog lite körande imorgon bitti också :)

nu måste jag kolla vilka sommarkläder jag vill ha kvar eller inte
sen blire plugg plugg plugg.



Kommentarer
Postat av: Malin

kram kram

2009-05-09 @ 14:00:58
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0