bruuuuum

va ute och övningskörde en stund i morse igen :D:D

övade massa stanna starta stana starta de börjar gå bra nu me dragläget :D:D yeahhh
3 mån sen får jag ta körkort :D

övade å starta i lite backe me handbroms å sånt :P
sen upp å köra på fyran yeah nu börjar jag komma igång så underbart :D va uppe på 60 som max idag :):)

nu har vi lite folk här som sitter och fikar och är lite sociala :)

cleo har varit ute på sitt första äventyr idag lämnade tomten i typ 20 min :D:D Yeah hon börjar bli modig...

nä nu ere dags för galoppen

Detta skulle publiserats i förmiddags men de funka tydligen inte då!!!

kommit hem från galoppen å fyfan säger jag bah.....

träckte trevlig häst super snäll å så :)
va ute på banan hoppade fint ända fram till näst sista hindret då den tappa ryttaren så de va bara för mig att springa hela jävla lång sidan på galoppen å se e tung sand fyfan va jobbgit de va....

sen helt slut efter den sträckan då vare bara att ta hand om en pigg häst å leda den tills den hade lugnat sig fyfan aldrig mer hinderlöp säger ja!!!!



förra gången jag träckte hästen..

nu ska jag gå ut å vara lite mer social sen skicka in min eng bok :D:D

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0