Bygge

Fortsätter på temat att lägga upp bilder från våran utbyggnad.
Imorse väcktes jag av mamma och bank bankeli bank då kom tydligen takstolarna så dem höll på att sätta dem på plats.

sen dagens händelse gympalärarens jävla garv... fråga mig inte varför men han garva som bara den.....?

sen skrämd av matte lärare å rättskunskap lärare....
alla har typ kul åt mig för jag e så jävla lättskrämd :(:(






Lite nya bilder å sen har dem ju satt ställning, å jag som har värsta skräck att gå under dem.... men men får väl gå in "fin" vägen så slippar jag dem :)

Kommentarer
Postat av: tove

Vad är de ni bygger ut? alltså vad ska de bli? :D

Sv: hahah jätte skillad, naaat xD

2009-05-13 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0