i närheten av maluw

idag "slapp" vi rk lektionen satt istället hemma och jobbade med Rk

åkte sen till skolan och de såg verkligen ut som om de va snöstorm när jag satt och väntade på bussen de e helt sjuuuukt.!!!!!

sen vare iallfall ljudteknik va väl helt ok...

sen drog jag till centrum me maluw köpte ett par ROSA solbrillor :D dem va inte så dyra så jag va bara tvungen att ha dem :D:D:D

sen hade jag trevligt på bussen me maluw :D

åkte hem till en hund jag ska passa i sommmar å va där typ 1 ½ h.

åkte hem å hittade inte så bra i läskiga Näsbypark så ringde maluw så fick hon hjälpa mig lite när jag typ blev överkörd av cyklister å folk som gick in i mig seriöst de va en människa som fastnade me sin arm i min....... å den trottoaren va typ hur jävla bred som helst........ ja näsbypark e läskigt å där ska jag bo......

åkte hem sen, gick promenad me mamma å handlade lite i kragsta å sen har jag försökt få klar min Rk.... hmmm lär nog skicak in den lite halv bra.... men vill bli av me den.

Kommentarer
Postat av: Malin

Näsbypark är fortfarande bara läskigt på natten :P

2009-05-25 @ 23:50:46
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0