Lång helg

Började dagen rätt tidigt åkte till stallet där de va hinderbygge/sillunch vi byggde ett däck hinder de blev riktigt lyckat fixade mera i skogen rund fälttävlans banan å så. :) sen gick vi och åt lunch... nja oki åt väl inte direkt så mkt... men fanns lite korv :P
Roligt och underbara människor va de i allafall :):) så trevligt vart det :)

sen åkte jag hem och fortsatte jobba kämpade me att få bort en stor rot.,,,,


den här sliter jag för fullt me :D:D

ajuste sen hare ju hänt lite mer på våran utbyggnad :D



rut nät och ställning runt huset..


mitt lilla monster va ute på äventyr och klättrade massor idag :) jagade även bort grannkatterna 3 gånger.




Lite bilder på henne :)

tänkte lägga upp lite bilder på bdb sen om jag orkar :)

nu ska jag stänga av datorn :)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0