MA B done

första lektionen idag va eng kollade på Little miss sunshine de va typ en helt ok film för första gången någonsin i skolan :D:D

Idag blev vi äntligen klara me den underbara statistiska undersökningen efter ett antal timmar me damp å flabb så blev den klar, hoppas bara att de blir bra betyg på den.
Hahha snacka om att dampa ur sista stunden hahah maddie :D:D bara du å jag som vet :):):)
 
Efter skolan dratta jag hem, va hemma en liten stund innan min söta bror kom och hämta mig och vi åkte till morbröderna och hämtade däck till imorgon :):)

nu ska jag terra jenny ännu mera men snart är vi typ klara me vårt :):) yeahhh :D:D

kramkram

Kommentarer
Postat av: madde

hahahaha

2009-05-21 @ 11:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0