Nationella 8,30-12,05

idag va de alltså matte b nationella ja satt från 8,30-12,05 typ... va sist kvar..
men men har lite svårt å säga hur de gick venen antingen kan allt va rätt eller allt fel :( tycker de e svårt å känna på matte :S

men slutade tidigt de va ju trevligt :P
käkade upp de jag hade tänkt äta på nat men åt ju inget då så åt de när jag kom hem istället

släppte ut katten och började jobba med roten som ska bort....


såhär ser vårat hus ut för tillfället :Pnu börjar man ju se utbyggnaden :D wii vill att de ska va klart :D:D


inte lika vackert på baksidan kankse... å spec inte då de ligger utan för mitt fönster så varje dag ser jag högen... eller ok inte varje dag eftersom jag har börjat strunta i att dra upp rullgardinen så jag slipper se de :):)


cleo va ute på mera äventyr idag :D

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mia

men va coolt att ni bygger ut! Ser inte så fint ut som när vi var där men det blir ju sen!

2009-05-13 @ 10:37:06
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0