snabb uppdatering

lång helg och fullproppad...

för de första vill jag bara säga jag hatar snöpollen!!!!!!!! de e ju helt jävla vitt på vissa ställen typ mer vitt än när de är snö.... illa!!!!!!

tors: stallet hinderbygge /sillunch riktigt trevligt va de och fina hinder buggdes :):) dock va nog inte de bästa att jag stod och dammade av kvarnen me tanke på dammallergi... men men dum som man e å vill ha de snyggt så får man stå å lida dan efter....

fre: däckad typ hela dan men lyckades städa sen till stallet en stund va helt jävla slut å typ helt o social... sen hem å sova.

lör: skansen me tobbe + familj å mamma å pappa

sön: hundpickning :)

japp oj va mkt uppdatering hinner inte riktigt men funtar på att lägga upp lite bilder på bdb från allt :D:D nu ska jag fortsätta me skolarbete chio.

Kommentarer
Postat av: Jenny

xD Hinderbygget var kuul XD Annika är seriöst lite sämst när det gäller att bära däck --' stackare det där med kvarnen grejen xD jag stod ju bara och tittade på ^^ Tror det var den dagen som Annika och jag ramlade med cykeln också xD fifan dä va kul

2009-05-27 @ 10:05:22
URL: http://jennygladen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0