Solen :D:D

Oj oj oj nu va de nästan en vecka sedan jag uppdaterade.. illa illa..
men har varit så sjukt mycket att göra i skolan nu sista inför betygen.
Men nu har jag skickat in historian och svenskan så är bara matte "omprv vg/mvg" på måndag sen är jag klar i skolan.

annars har de inte hänt så mycket i tisdags sprang jag vårruset 5 km halv regnade å sen hade vi picknick efter suuper mysigt me typ halv släkten :D
torsdagen va jag hem till en annan hund som jag typ ska jobba med en bordercollie :D
igår fredag va jag i skolan typ 1 ½h sen vare hem å sitta i solen och skriva svenska så när jag gick in och skulle byta om till stallet hade jag värsta snygga brännan haha NOT hade linne bränna.... inte riktigt hett kanske..

sen iallafall åkte jag till stallet där jag hade min lilla favorit häst :D
när jag å pappa kom hem sen hade vi gäster eller ja de va min moster me familj.

idag har jag pluggat lite mer å skickat iväg svenskan har varit barnvakt å saga å kyra

Vart i karby eller ja längre in i skogen där me bror å fixat me hans bil å våran båt.
 
kom hem å käkade pannkakor och har kollat på Robinson finalen typ de enda jag sett av hela robinson så vet inte om hon var rätt vinnare..

sen påminde min bror mig att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen så de ber jag om ursäkt för :D:D men nu vet ni anledningen sen tyckte han att jag även var dålig på att uppdater utbyggnaden.

så här kommmer bilder från idag.




Sen va de två små flickor som somnade i mitt rum




En glad saga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0