torsdags bekymmer...


idag hade jag kunnat få sovmorgon till 12,10 men valde istället att åka till skolan 8,30 där jag träffade Tove egentligen skulle madde också vart i skolan men hon å tom va lite slöa å kom inte förräns 9,15.
Men iallafall vi va duktiga och gick till skolan tidigt för att plugga matte 8,30-11,00.... hmm aja lite fick vi ju gjort å blev inte så mkt damp eller lite när jag skulle hjälpa maddie :D:D

sen iallafall va de lunch å massa vänta på att vi skullle sända radio 14,30
jag maluw,sarauw å tom satt ute på den "svindyra" (sara, maddie fattar) trappan :P
sen vare in å sända de gick bra, jag slapp vara programledare så kunde ta de lite mer slappt :)

efter de va jag å tove duktiga å gick på ännu mera matte :D 15,05-15,45

sen åkte jag hem :D
ringde till min mum å hon hade tydligen lyssnat på sädningen å klagade på att jag sa asså.... tack för den..

iallfall så kom pappa hem idag efter konference på båt...


De här fick cleo av pappa.


De här fick ja :D:D

men uschh...
jag vill få bort alla tankar som hela tiden är i huvvet...

de e tankar om vänner, vilka ma kan lita på å inte?

hur ska det bli med mitt öra? visst att de kanske inte e sveriges största operation men för mig är det suuuper jobbigt både psykiskt å fysiskt jag tycker verkligen de å jag skiter i va alla andra tycker de e mitt öra de e jag som ska ligga på de där jävla opperations bordet ligga i en sjuksäng å vänta i 3 h innan opperation vakna upp å ha ont...

sen känner jag ångest inför matte b provet....
ja vet att även här tycker folk de e töntigt men för mig är de inte de jag vill prestera bra jag känner att jag måste prestera bra jag kan inte BARA få G de går liksom inte.... får jag de så skiter sig min indvals kurs i 3:an...

sen äre massa annat också utseende å skit runt de.. :(

plugg va har hänt me mig... varför tar jag inte tag i allt.. jag skjuter de bara vidare.


jag Orkar verkligen inte mer nu :(:(
vill bara krypa ner å gömma mig bli eremit å flytta långt bort där jag aldrig mer behöver se nån annan...

nu skiter jag i de här å går å lägger mig...

ja jag har typ bara klagat men de e så jag känner de å ja de e min blogg jag får tamefan skriva va jag vill du har själv valt att läsa de här....

idag e jag riktigt PT å sunshine.


Kommentarer
Postat av: Malin

du kan lita på mig och vi ska fly till Afrika! :D

2009-05-07 @ 23:42:56
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0