Två färger en tro!!!

sorry har ju inte sagt vad utbyggnaden ska bli, i ena delen ska det bli ett helt nytt kök, där gamla köket är idag ska vi bara ha matbordeet och lite andra skåp. sen i andra halvan av utbyggnaden så ska det bli ett "fin" rumm.

nöjd nu madzor :D:D

i söndags va jag på valpkurs det var roligt att se alla små söta valpar sen fick jag även mera jobb vilket är najs :):)

idag hade jag redovisning på Rk om hur det är att vara i kenya och lite vad man ska tänka på. gick helt oki med tanke på att jag inte hade förberett och har haft de jätte svårt att hitta information som är bra.

sen hade vi Home made finalof song contest eller va de nu va den hette.. vi har alltså tagit ljud utifrån typ billjud eller slap mot en stolpe liknande saker och bildatat en låt... vissa hade lyckats riktigt bra och vissa hade använt lite annat material också... min va sjukt dålig och de visste jag innan men hade inte direkt nån fantasi över hur den skulle vara.... men den fick lite poäng iallafall kom inte helt sist :):)

nu äre bara annat skolarbete kvar att göra..
imorgon är jag, maddie å tom duktiga och åker till skolan tidigare för att få våran statistiska gjord :):)

Måste ju bara säga AIK e bäst gjorde ett mål idag mot Djurgården :):)

Kommentarer
Postat av: maddie

oh okej :D nu är jag nöjd :D

2009-05-19 @ 07:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0