Hinderbana

Igår kväll undrade pappa när jag började i skolan, han som annars inte brukar bry sig så mkt om de eftersom han drar så tidigt på morgonen..
Men de visade sig att han ville ha bärhjälp.

Så 7,00 imorse när jag låg kvar i sängen å typ va halv vaken kommer han indundrandes å säger att lastbilen e här så slänga på sig några kläder äta frukost fort och sen bara ut och börja bära å vad va de som kom då?? jo all inredning till köket typ skåp å allt möjligt... så nu äre en ren hinderbana att ta sig fram någonstans i huste. kunde inte ta vilka kläder jag ville imorse eftersom vi hade placerat allt framför rummet med mina kläder i... :S

Men men de e kul att de äntligen börjar hända lite mer saker men vi bor typ med lådor och skåp överallt nu.

idag vare sista dagen på tv praktiken imorgon går vi över till radio. Idag var jag och sara duktiga och redigerade klart Bloglovin reportaget så imorgon ska bara handledaren kolla en sista gång och sen är de helt klart. Det var även tv inspelning idag och jag offrade mig :P haha nä men jag var mixer å de gick ju som de gick hahah DISCO!!! men de blev bra till sist iallafall :):)

nä nu äre dags att planera morgondagen och sen stupa i säng.

slänger in en länk till slingan där jag har gjort dante mässan och täby park hotell galan samt fotograf på inspelningen av tv-esteterna:) http://www.tabyenskilda.se/webbtv/mediaplayer.asp?slinga_id=126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0