knockad.

har mått rätt pisst hela helgen har nåt typ virus förkylning som sitter i kroppen så har tagit de rätt lugnt.

igår som söt ungarna saga och kyra hit. dem sov över kyra nere hos mig och saga hos mamma och pappa :)

imorse vakna jag me huvudverk men det var sol ute och jag skulle till galoppen så de va bara att palla sig upp. Dock höll ju inte solen i sig när jag kom till galoppen för då va de hur dimmigt som helst :( i lopp 3 så såg vi typ lite av första kurvan precis vid målgången och lite till men det var inte mkt man såg mot borte kurvan men såg den inte. hästen jag träckte i detta lopp knockade mig eller om jag ska vara helt ärlig så är ju TOSSEN min idol så jag vill vara lika cool som henne och ha ett jack i näsan som jag nu har.. men hästen gick iallafall och vann så då blev jag nöjd :)

sen hästen jag träckte senare kom trea så det va inte så himla dåligt de heller men nu såg vi absolut inget. man hörde hur dem kom på upploppet och precis när dem nästan var i mål då såg vi dem så de va nog inte mer än 200 meter som vi kunde se hur det låg till.

nä nu ska jag försöka plugga får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon.
kram kram

Kommentarer
Postat av: tove

hahahahah, seriöst har du ett jack nu? ^^

du måste komma imorgon! ofta jag ska på matten själv?! :P

2009-11-30 @ 01:14:58
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi har fortfarande inte börjat med Fred, har hänt för mycket hemma för det tyvärr. Men vi "tränar" i vardagen allt vi kan såklart!



Ja, vi måste nog dra oss ut till Vallentuna-gänget snart så vi får ses och du får träffa lill-illern också!

2009-11-30 @ 09:40:19
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: sara

sv: hehe okej :) vad var det jag kollade på? minns inte :S JAHA, jeansen?

2009-11-30 @ 21:17:05
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja det ycker jag låter som en bra idé vi kan väll höras när jag kommer hem från teneriffa :)

2009-12-01 @ 12:54:11
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0