Radio Nord

nu har vi som sagt bytt från tv till radio.

Igår var jag ute och gjorde en enkät med frågan "Vad har du för planer för första advent?"

sändningen gick väll helt oki, jag failade lite. Jag var programledare, madde var självkörare och tom vad producent.

det var faktiskt inte så himla jobbigt att sända i 2h. Men som sagt jag tabbade mig lite men men de blir förhoppningsvis bättre nästa gång när jag är lite lugnare :) 

nu ska jag planera vad jag mer ska göra för för olika saker till radion. 
 

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha ne, jag har handlat idag xD vad handlade jag när vi var i tc? och när va vi i tc? :S när vi gjorde enkäterna?

2009-11-28 @ 21:33:22
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tove

tycker inte du var dålig (fast hörde ju inte hela iofs) men liksom du har alla fall gjort det, det tycker jag är fedt duktigt! :D

2009-11-30 @ 01:16:54
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0