Uppdatering

tossen tyckte jag skulle uppdatera så jag gör de för hennes skull för hon var faktiskt på matte lektionen idag å de tyckte jag om :)

jobbar och sliter på praktiken e väl va jag för de mesta gör idag blev vi klara med reportaget som sänds imorgon kanske lägger upp länken här :P

Sen vare ju så att förra onsdagen var mervi i skolan med sina hundar och va med på vår tv inspelning där jag var programledare, massa bilder togs av Åsa.
Här finns massa bilder.
http://www.bloglovin.com/m/55337806/1

nu har jag uppdaterat, ska nog försöka börja med lite mer uppdateringar nu även fast de inte händer så mkt roligt. eller jo idag fick vi lite mer saker till köket och i helgen målade vi de nya köksdelen och den andra delen av utbyggnaden som blir matsal tapetserade vi så nu börjar de hända lite mer saker :):)

det är även perfekt ställa att leka kurragömma på nu eftersom de står saker lite överallt jag och kyra provade nämligen de igår. de gick super bra :):) dock inte för mig eftersom när jag gömde mig typ under bordet gick saga och ställde sig brevid mig och då hittade ju såklart kyra mig :):)


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack, kul att du gillar dom :]



ja, skitkul! hoppas att det blir som hon förklarade i alla fall, men det var så hon sa i alla fall :) du är med på bilden till öppet hus xD

2009-11-23 @ 19:33:31
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tove

hihihi duktig chey! :D

jag räkade idag också, till och med på rasten! :)

hur gick provet förresten?

2009-11-23 @ 19:39:41
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0