Bitterfitta

igår va det skola som vanligt springa till bussen å sen springa hem för att hinna åka till stallet.

de va väl helt ok i stallet men börjar bli lite bad feeling där... :S

sen iallafall va jenny snäll å umgicks me mig och så ända tills vi skulle åka hem å hade fixat allt i stallet, så då va jag så snäll att jag skjutsade hem henne å eftersom hon bor på landet där dem inte har några vändplaner så måste man köra in och sen backa. men bra gick det första gången backa på så där smal väg och det var mörkt och regnade också men jag vart nöjd :):)  vet dock inte om jenny fick men för livet eller ??

idag så åkte jag och mamma till vallentunas höstfest.

blev att vi handlade lite i dem vanliga affärerna. Sen gick vi runt lite och kollade på alla som ställde ut. träffade några stycken jag kände ;P

sen skulle vi iallafall ta bussen hem vi ser att den står på buss hpl som är en bit ifrån där vi är och några sista är påväg in så vi börjar springa när vi kommer in i bussen säger vi snäll. Tack å till svar får vi
-Jag är 6 minuter försenad så ni kunde väl sprungit.
- Ja vi gjorde ju det (för de gjorde vi)
- Jaha de såg inte ut så!!

Asså seriöst hur jävla otrevlig kan man vara jävla kärring de e väl för faaan inte vårt fel att du redan va 6 min försenad!!!!!!!!!! åh hatar sånna chauförrer som är så jävla otrevliga..

hemma har jag rensat bland sommarkläderna och tagit fram vinterkläderna.
dessutom har JAG SLÄNGT 4 PAR SKOR!!!!!!!!!!!!!!!! de är väldigt ovanligt för att vara mig, jag använder dem typ jämt tills dess att man typ går på fötterna bara..
men jag ska väl erkänna att jag även köpte ett par stövlar när vi var i v-tuna. 

tänkte slänga in bild på dem lite senare tjing tjing  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0