fredag 9 okt

rätt najs dag i skolan först foto och jag fick sitta ner vilket jag verkligen inte ville!! men men så fick de bli :( sen svenska som också va rätt chill,

på småföretagandet fick vi i uppg att gå upp till täby park hotell för att kolla företagsmässan som va där sen göra en uppg.
umgicks med sara en stund efterråt när vi väntade på tåg/buss :):)

ridningen gick typ skit dåligt så jävla skit,,, usch å fy bara å glömma den lektionen.

sen så körde jag hem :)
nu har jag packat inför min tripp till nyköping.

8,00 går tåget imorgon från centralen usch usch men de blir nog najs..
nu ska jag sova :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: sara

mysigt med promenad och prat innan man tar tåget hem efter skolan :)

2009-10-10 @ 00:51:20
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0