Nyköping

nu är jag återigen hemma.

drog som sagt till nyköping tidigt som bara den i lördags men de va najs har varit en suoer underbar helg :) å de får jag tacka veronica å niklas för :)

på lördagen åkte vi till Heron City ja jag vet att de ligger i kungens kurva å jag åkte till nyköping men men dem bestämde så då blev det så :P

vi skulle gå på bio me några av deras kompisar å de blev ju ett äventyr :P kunde inte enas om en film så vi tog den första ingen hade hört talas om så de blev THE FINAL DESTINATION!!!!

när vi väl hittade va den handlade om va de ju inte direkt vad vi hade räknat me.....

mm lagom mysig bild... de va alltså en skräck film vi valt å inte nog me de så var den otextad och 3D
men som tur va den inte alls läskig å super enkel att följa med i lite äckliga effekter med 3D men annars vare lungt :P å dessutom va de ju tydligen en fjärdefilm i samma serie men de gjorde ju inget vi fattade ju allt endå:P


annars har helgen vart bra, lugn å chillad har kollat massa film som typ yesman,stardust,smala sussie, Mamma mia.

så de har helt enkelt bara varit en super trevligt helg :):)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahhaa jag älskar final destination filmerna xD har typ sett de tre första 100 gånger! Jag vill se den nya:D

2009-10-13 @ 08:40:35
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0