press

idag vet jag inte hur många kort som har tryckts av fellan å saruw skulle fota till foto b kursen och då skulle de fota en skoldag å jag umågs ju me dem i skolan så de blev en hel del bilder resulterade även i en filmsnutt på FB....
sen iallafall blev det att åka till kragsta och hämta valkyria och saga på dagis tog typ hur lång tid som helst att gå hem dels för att saga skulle gå en bit och sen skulle kyra gå å plocka stenar å prata med varenda människa vi mötte.
till slut kom vi iallafall hem va hemma en stund innan bror och mor kom då vi kekade och sen åkte iväg på ett års kalas hos min kusinsbarn. jag körde dit. gick helt ok
sen när jag skullle köra hem hade jag ju lite press på mig för de första att inte köra in i någon av de andra bilarna eftersom de var fler bilar då än när jag kom dit och sen stod alla i fönstret och kollade på mig när jag backade och körde iväg.. :S men de gick problemfritt så de va skönt :)


Kommentarer
Postat av: Tove

sv: tänkte att de blir lite roligare med bilder, fast blir sjukt många egobilder :P haha



halva filmklippet består ju typ av dig ^^

2009-10-22 @ 18:22:20
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0